Ale pár fandů tady je. Asi 3
+ ty jako host pane kolego jako člověk drahou taky prastěný.
Víš, že jsi byl cca 18 km od mé garáže? Z nástupiště 1A kde stály vystavené lokomotivy jsi mi mohl koukat od okna kanceláře.
Akci vlastně zorganizovala parta kolem železničního muzea Olomouci. Michal Štrublík si opravdu plní sny a povedlo se mu opět něco kolosálního. Páteční focení mašin na paprsicich kruhové rotundy DKV, v sobotu jezdily zvláštní vlaky na kterých se střídaly mašiny. Jooo pěkná akce
No z oboru... přímo člověk co ten zabezpečovač ETCS (Electronic train control system) montoval a stojím vlastně tak trochu za tou skázou pro železničaře vlastně jako člověk co chtěl být strojvedoucím
Nešlo to a tak přes 10 let jsem u AŽD Praha. Výhradního dodavatele zabezpečení na železniční sítí v ČR.
Ano 31.12.2024 nemůže skoro nic moderního co nemá tento zabezpečovač na hlavní koridor mezi Českou Trebovou - Přerovem. Od 8.1 je to trať Břeclav- Přerov- Ostrava-Petrovice u Karviné a od 14.1 je to Praha - Kolín - Česká Třebová.
Od loňského roku je už jako první trať Olomouc - Uničov, která se kompletně rekonstruovala a elektrifikovala.
Kus historie mizí z české železnice, konkrétně lokomotivy řady 371 a 151 to odnesly nejvíce a jejich nasazení již neni nutné a byly odsunuty na jinou trať a v případě 371 je odprodej do zahraničí nebo zrušení.
(Pak z pc v noci nebo nad ránem dodám ještě nějaké fotky. Z telefonu se to blbě nahravá)
- bal1.jpg (318.65 KiB) Zobrazeno 53 x
- bal2.jpg (347.94 KiB) Zobrazeno 53 x
- rdp.jpg (208.84 KiB) Zobrazeno 53 x