Faust54 a nafouklej Ford
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Trochu te chrom blbosti Nová koncovka a už to není ošklivé
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Dnes dorazil další dáreček Nový podvozek Ford Performance ( Eibach B12 Pro-kit ).
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Mates, nebuď hrubej. Prostě máme rádi Fordy, bohužel převažuje EU divize.
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Vzhledem k tomu, že se blíží oprava / uprava podvozku na S-Maxz, tak dokupuji drobnosti, abych nemusel dloooouho do podvozkové části... Jedny pancéřovky na brzdy.
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Takže servis Maxe je v plém proudu Tlumiče + Pružiny Eibach B12 PRO KIT, Nové komplet uložení přední + zadní pro tlumiče, Hell pancéřové brzdové hadice, nové přední a zadní kosti. Zítra ještě Geometrie, na zadek nové Excentry a mám nakousanou deku kapoty, tak taky dostane novou
- Přílohy
-
- IMG_6328.jpg (47.14 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6326.jpg (36.39 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6309.jpg (33.45 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6308.jpg (35.59 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6306.jpg (26.25 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6303.jpg (36.48 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6302.jpg (36.27 KiB) Zobrazeno 5957 x
-
- IMG_6301.jpg (40.53 KiB) Zobrazeno 5957 x
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Tak první hlášení. Max lépe brzdí a lépe se dávkuje po montáži pancéřovek od Hell, což nepřekvapilo, tato změna nastala i na Fieste ST, když jsem dával 2017.
Podvozek si sedá, ale první poznatky. Auto ztuhlo, je přesnější a příjemnější na řízení. Hlavní efekt, přestal se bortit na čumák při brždění a je stabilnější. Poprvé v životě jsem zažil, že Ford nemlátí na příčných nerovnostech.
Konečně to vypadá, že si zaslouží označení SAV, které má od výroby, ale tohle je fakt jiný rozměr. Není to zatím o tolik přitvrzené, ale je změna ve výrazné stabilitě, řízení, jistotě při zatáčení a hlavně jistotě při brždění.
Podvozek si sedá, ale první poznatky. Auto ztuhlo, je přesnější a příjemnější na řízení. Hlavní efekt, přestal se bortit na čumák při brždění a je stabilnější. Poprvé v životě jsem zažil, že Ford nemlátí na příčných nerovnostech.
Konečně to vypadá, že si zaslouží označení SAV, které má od výroby, ale tohle je fakt jiný rozměr. Není to zatím o tolik přitvrzené, ale je změna ve výrazné stabilitě, řízení, jistotě při zatáčení a hlavně jistotě při brždění.
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Souhlasím....
na daily nafta je osazen eibach pro kit. Nevěřil bych, že to udělá tak komfortní jízdu, stabilitu, dřepění naftového motoru k silnici zmizelo. Ano ano, přeji mnoho km jak v bavlnce
na daily nafta je osazen eibach pro kit. Nevěřil bych, že to udělá tak komfortní jízdu, stabilitu, dřepění naftového motoru k silnici zmizelo. Ano ano, přeji mnoho km jak v bavlnce
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Tak zase nějaké ty blosti do vozu, dnes sehnaný volant za starý hrozný.
- Přílohy
-
- IMG_6328.jpg (47.14 KiB) Zobrazeno 5956 x
-
- IMG_6326.jpg (36.39 KiB) Zobrazeno 5956 x
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
Kolik to má nejeto?
- Gildemeister
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned 24. kvě 2020 9:15:08
Re: Faust54 a nafouklej Ford
157tis, dnes tedy. Auto znám od 2011 od cca 3tis.km Kupoval jsem ho ve 145tis. Majitel má Agresivní pot, takže jsem musel měnit Volant, řadičku, ručku a řidičuv tapec by si to tak yzasloužil