Napsali/řekli o FORDu
8 roků 11 měsíců zpět #1684
od Faust54
Příspěvky:
324
Karma:
5
Přijato poděkování:
84
Pohlaví:
Muž
Narození:
30 led 1988
Ford S-Max FL (3/2011) 2.0TDCI
Ford Fiesta ST180 RED (3/2015)
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf Cabrio Karmann GTI 8V (11/1993)
MINI ONE (10/2008)
Pokladník Klubu
- Administrator
-
- Fiesta ST180
Odpověděl Faust54 pro téma Napsali/řekli o FORDu
Ták a teď, aby nám dali do prodeje tu ST200 k těm narozkám...
Ford S-Max FL (3/2011) 2.0TDCI
Ford Fiesta ST180 RED (3/2015)
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf Cabrio Karmann GTI 8V (11/1993)
MINI ONE (10/2008)
Pokladník Klubu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
8 roků 11 měsíců zpět - 8 roků 11 měsíců zpět #1799
od FORD666
Příspěvky:
305
Karma:
6
Přijato poděkování:
87
Pohlaví:
Muž
Narození:
Neznámé
2015- Focus II 2.0i 150koní USA
1999- Escort 2.0i 150koní
2003-2015 FocusI 1.8i 180koní
2001-2003 Escort 1.8i 115koní
1996-2001 Escort 1.8i 130koní
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- Moderátor
-
- Focus 2.0i
Odpověděl FORD666 pro téma Napsali/řekli o FORDu
Dnes jsem si koupil TopGear. Tak jak nedávno byly časopisy plné superlativ o Fiestě, dnes se můžeme dočíst chvalozpěvy na tři modely. Krásně se to čte…
Mimo to v rubrice Hrdinové TG je osm talentovaných a vynalézavých lidí, mezi nimi dva od FORDu, Chris Svensson, který v utajovaném bunkru pracoval na jednom z nejúchvatnějších a nejpřekvapivějších aut posledních dvanácti měsíců, a David Pericak, ředitel divize FORD PERFORMANCE zodpovědný za vznik nového kupé Mustang, nejlepšího ostrého hatchbacku současnosti Focus RS a chystaném GT, jeho vize sportovněji založené značky FORD je odvážná, ale výsledky mluví samy za sebe…
V článku „Vybrali jsme nejlepší prodávaná auta současnosti“ se k novému Focusu RS píše, „FORD předefinoval žánr ostrých hatchbacků“…
Další super záležitost je „Návštěva tajného designérského bunkru FORDu“, kde je popsán vznik supersportu GT.
A srovnávací test M2 s Shelby Mustang GT350R, končí odstavečkem: „Kdybyste si měli jedno z těchto dvou aut pořídit, předpokládám, že M2 by byla uspokojivějším dlouhodobým partnerem – takovým, který má stejně jako vy potřebu občas si zařádit, ale nemusí vyrazit na flám každou noc v týdnu. Kdybych si měl naopak vybrat jedno auto, s nímž se před svou smrtí projedu na jediné silnici, sáhl bych po Mustangu. Jeho schopnost poskytnout americký sen a jeho nesmírně talentovaný podvozek jsou jako zjevení. Obě auta si zaslouží chválu, kterou na ně pějeme, ale mám-li být upřímný,Mustang se mi zapsal hlouběji do srdce."
Mimo to v rubrice Hrdinové TG je osm talentovaných a vynalézavých lidí, mezi nimi dva od FORDu, Chris Svensson, který v utajovaném bunkru pracoval na jednom z nejúchvatnějších a nejpřekvapivějších aut posledních dvanácti měsíců, a David Pericak, ředitel divize FORD PERFORMANCE zodpovědný za vznik nového kupé Mustang, nejlepšího ostrého hatchbacku současnosti Focus RS a chystaném GT, jeho vize sportovněji založené značky FORD je odvážná, ale výsledky mluví samy za sebe…
V článku „Vybrali jsme nejlepší prodávaná auta současnosti“ se k novému Focusu RS píše, „FORD předefinoval žánr ostrých hatchbacků“…
Další super záležitost je „Návštěva tajného designérského bunkru FORDu“, kde je popsán vznik supersportu GT.
A srovnávací test M2 s Shelby Mustang GT350R, končí odstavečkem: „Kdybyste si měli jedno z těchto dvou aut pořídit, předpokládám, že M2 by byla uspokojivějším dlouhodobým partnerem – takovým, který má stejně jako vy potřebu občas si zařádit, ale nemusí vyrazit na flám každou noc v týdnu. Kdybych si měl naopak vybrat jedno auto, s nímž se před svou smrtí projedu na jediné silnici, sáhl bych po Mustangu. Jeho schopnost poskytnout americký sen a jeho nesmírně talentovaný podvozek jsou jako zjevení. Obě auta si zaslouží chválu, kterou na ně pějeme, ale mám-li být upřímný,Mustang se mi zapsal hlouběji do srdce."
2015- Focus II 2.0i 150koní USA
1999- Escort 2.0i 150koní
2003-2015 FocusI 1.8i 180koní
2001-2003 Escort 1.8i 115koní
1996-2001 Escort 1.8i 130koní
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Poslední změna: 8 roků 11 měsíců zpět uživatelem FORD666.
Poděkovali: Gildemeister
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
8 roků 10 měsíců zpět #1841
od Divinol
Přijato poděkování:
Pohlaví:
Neuvedeno
Narození:
Neznámé
- Divinol
- Návštěvník
-
Odpověděl Divinol pro téma Napsali/řekli o FORDu
Motory roku 2016.
Do 1,0 l
1. Ford 1.0 Turbo
2. Volkswagen 1.0
3. Turbo BMW 0.8
Motor o objemu 2,0 - 2,5 l
1. Audi 2.5 Turbo
2. Porsche 2.5 Turbo
3. Ford 2.3 Turbo
Do 1,0 l
1. Ford 1.0 Turbo
2. Volkswagen 1.0
3. Turbo BMW 0.8
Motor o objemu 2,0 - 2,5 l
1. Audi 2.5 Turbo
2. Porsche 2.5 Turbo
3. Ford 2.3 Turbo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
8 roků 10 měsíců zpět #1865
od davidpolda
Přijato poděkování:
Pohlaví:
Neuvedeno
Narození:
Neznámé
- davidpolda
- Návštěvník
-
Odpověděl davidpolda pro téma Napsali/řekli o FORDu
Ta XR2 je nádherná

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
8 roků 10 měsíců zpět #1866
od davidpolda
Přijato poděkování:
Pohlaví:
Neuvedeno
Narození:
Neznámé
- davidpolda
- Návštěvník
-
Odpověděl davidpolda pro téma Napsali/řekli o FORDu
Teď mě napadlo, Fiesta ke stejně mladá jako já

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
8 roků 10 měsíců zpět #1874
od Faust54
Příspěvky:
324
Karma:
5
Přijato poděkování:
84
Pohlaví:
Muž
Narození:
30 led 1988
Ford S-Max FL (3/2011) 2.0TDCI
Ford Fiesta ST180 RED (3/2015)
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf Cabrio Karmann GTI 8V (11/1993)
MINI ONE (10/2008)
Pokladník Klubu
- Administrator
-
- Fiesta ST180
Odpověděl Faust54 pro téma Napsali/řekli o FORDu
No, tak dnes trochu úlevy po delší době v půstu. Osedlal jsme své ST a dal jsem si přes okresky přes 200 ostrých km, kde se prolínají kilomtry v klidu a ostré vlásenky a radost od ucha k uchu. Fiesta ST je jednoduše podvozkově řešené auto v dnešní době, ale zapoměl jsme za tu dobu jak se dá naladi auto s vlečnou zadní nápravou. Prostě, úžsný zážitek, kdy máte jistotu v každé zatáčce a když to přeženete, tak se dá lehounkým kontra srovnat a jede šílená jak dál, takže musím sklonit hlavu nad tím jak se dá naladit jednoduchý podvozek. Pokud mohu napsat, tak to je auto, které je mezi Focusem MK1 RS a Fiestou ST150. Trošku výlevu, ale nemohu si pomoci a jsem moc rád, že i když jsou dnes výkonější modely jiných značek v této třídě, ale Fiesta furt zůstává etalonem třídy a jsme moc rád, že to mohu poznat sám na sobě. Hauk a těším se na další ST a RS modely.
Ford S-Max FL (3/2011) 2.0TDCI
Ford Fiesta ST180 RED (3/2015)
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf Cabrio Karmann GTI 8V (11/1993)
MINI ONE (10/2008)
Pokladník Klubu
Poděkovali: Gildemeister, FORD666
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.