Můj čtyřkolový miláček
9 roků 3 týdnů zpět #196
od Janinka
Příspěvky:
220
Karma:
5
Přijato poděkování:
31
Pohlaví:
Žena
Narození:
Neznámé
- VIP EXPERT
-
Můj čtyřkolový miláček vytvořil uživatel Janinka
Tak já tedy začnu.Nebudu zde dlouze představovat svoje auto protože jej stejně většinou znáte.Takže jen ve zkratce.
Jde o Ford Mustang GT Premium 4,7 V8.Vůz byl původně v serii černé barvy.Takže popis: automatická převodovka,imobilizér, ABS,multifunkční volant, tempomat,palubní počítač, posilovač řízení,přehrávač CD s měničem na 6 disků,automatická klimatizace,,vyhřívaná elekt. ovládaná zrcátka, elekt. ovládání oken,dálkové centrální zamykání, vyhřívané čelní sklo ,vyhřívané sedačky v červené kůži elektr. seřiditelné a výškově nastavitelné.No a protože mě to po čase začalo lákat k různým úpravám šla jsem do toho počínaje výkonem a ůpravami v motoru pak změny designu. Vůz je tedy celkově upraven - úprava řídící jednotky v USA ,dále úprava softwaru vč. dalších nutných úprav v motoru pro zvýšení výkonu,podložka pod škrtící klapku,sportovní sání BBS,sportovní podvozek -pružiny Eibach, závodní výfuky originál Roush Extreme,nové brzdy. Kapota s průduchy a červené stripes pruhy,ozdobné kryty v motoru,ozdobné kryty horního uložení tlumičů,hliníkové kryty chladičů a pojistkové skříně Steeda .Světla s vnitřním denním svícením.Nově také originál nárazník Rouh ,žábry na bočních okénkách originál Roush a výměna křídla Roush .Doplněny stříbrné mřížky v nárazníku,čirá směrová světla s parkovačkami a nakonec nový zadní nárazník Roush s úpravou výfuků výfuky a jiná kola.A co dál? No to se ještě uvidí
Jde o Ford Mustang GT Premium 4,7 V8.Vůz byl původně v serii černé barvy.Takže popis: automatická převodovka,imobilizér, ABS,multifunkční volant, tempomat,palubní počítač, posilovač řízení,přehrávač CD s měničem na 6 disků,automatická klimatizace,,vyhřívaná elekt. ovládaná zrcátka, elekt. ovládání oken,dálkové centrální zamykání, vyhřívané čelní sklo ,vyhřívané sedačky v červené kůži elektr. seřiditelné a výškově nastavitelné.No a protože mě to po čase začalo lákat k různým úpravám šla jsem do toho počínaje výkonem a ůpravami v motoru pak změny designu. Vůz je tedy celkově upraven - úprava řídící jednotky v USA ,dále úprava softwaru vč. dalších nutných úprav v motoru pro zvýšení výkonu,podložka pod škrtící klapku,sportovní sání BBS,sportovní podvozek -pružiny Eibach, závodní výfuky originál Roush Extreme,nové brzdy. Kapota s průduchy a červené stripes pruhy,ozdobné kryty v motoru,ozdobné kryty horního uložení tlumičů,hliníkové kryty chladičů a pojistkové skříně Steeda .Světla s vnitřním denním svícením.Nově také originál nárazník Rouh ,žábry na bočních okénkách originál Roush a výměna křídla Roush .Doplněny stříbrné mřížky v nárazníku,čirá směrová světla s parkovačkami a nakonec nový zadní nárazník Roush s úpravou výfuků výfuky a jiná kola.A co dál? No to se ještě uvidí

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
9 roků 3 týdnů zpět #211
od STturnier200
Příspěvky:
424
Karma:
15
Přijato poděkování:
140
Pohlaví:
Muž
Narození:
12 kvě 1964
Mondeo ST200 kombi
Mondeo V6 2.5L Kombi
Superintendent Ford-Teamu
- Moderátor
-
- Mondeo ST200
Odpověděl STturnier200 pro téma Můj čtyřkolový miláček
Ahoj Jani , neplánuješ v budoucnu kit kompresoru ?

Mondeo ST200 kombi
Mondeo V6 2.5L Kombi
Superintendent Ford-Teamu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
9 roků 3 týdnů zpět #212
od Janinka
Příspěvky:
220
Karma:
5
Přijato poděkování:
31
Pohlaví:
Žena
Narození:
Neznámé
Ahoj ,ne to rozhodně ne ,kdybych ho chtěla šla bych do něj bývala rovnou ,nechala jsem si výkon upravit jiným způsobem a naprosto to stačí.
- VIP EXPERT
-
Odpověděl Janinka pro téma Můj čtyřkolový miláček
STturnier200 napsal: Ahoj Jani , neplánuješ v budoucnu kit kompresoru ?
Ahoj ,ne to rozhodně ne ,kdybych ho chtěla šla bych do něj bývala rovnou ,nechala jsem si výkon upravit jiným způsobem a naprosto to stačí.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
9 roků 1 týden zpět #463
od blaza61
Příspěvky:
211
Karma:
6
Přijato poděkování:
65
Pohlaví:
Muž
Narození:
28 bře 1961
- MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automat/manuál.
- Bílá Cossa..FS sedani 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA manuál
-EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
- Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207HP, r.v. 95, plná nálož,...
- VIP EXPERT
-
- 603 823 444, e-mail milan.blaskovic@fordscorpio.cz
Odpověděl blaza61 pro téma Můj čtyřkolový miláček
Je to bomba

- MAXO EXECUTIVE..FS Kombi r.v.94, 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA automat/manuál.
- Bílá Cossa..FS sedani 2,9i Cosworth 24V6, 197HP, BOA manuál
-EX Rudy..FS sedan 2,9i Cosworth 24V6, 207HP, světlá kůže v plné palbě, LPG
- Turek..FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 207HP, r.v. 95, plná nálož,...
Poděkovali: Janinka
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
9 roků 1 týden zpět #464
od Janinka
Příspěvky:
220
Karma:
5
Přijato poděkování:
31
Pohlaví:
Žena
Narození:
Neznámé
děkujůůů
- VIP EXPERT
-
Odpověděl Janinka pro téma Můj čtyřkolový miláček
blaza61 napsal: Je to bomba
děkujůůů
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
8 roků 6 měsíců zpět #3158
od Janinka
Příspěvky:
220
Karma:
5
Přijato poděkování:
31
Pohlaví:
Žena
Narození:
Neznámé
- VIP EXPERT
-
Odpověděl Janinka pro téma Můj čtyřkolový miláček
Dnes jsem byla na technické a vše ok ,takže na dva roky po starostech tedy pokud nepotkám nějakého .......co to moc žere.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.