Vzhledem k tomu, že se blíží oprava / uprava podvozku na S-Maxz, tak dokupuji drobnosti, abych nemusel dloooouho do podvozkové části... Jedny pancéřovky na brzdy.
Takže servis Maxe je v plém proudu Tlumiče + Pružiny Eibach B12 PRO KIT, Nové komplet uložení přední + zadní pro tlumiče, Hell pancéřové brzdové hadice, nové přední a zadní kosti. Zítra ještě Geometrie, na zadek nové Excentry a mám nakousanou deku kapoty, tak taky dostane novou
Tak první hlášení. Max lépe brzdí a lépe se dávkuje po montáži pancéřovek od Hell, což nepřekvapilo, tato změna nastala i na Fieste ST, když jsem dával 2017.
Podvozek si sedá, ale první poznatky. Auto ztuhlo, je přesnější a příjemnější na řízení. Hlavní efekt, přestal se bortit na čumák při brždění a je stabilnější. Poprvé v životě jsem zažil, že Ford nemlátí na příčných nerovnostech.
Konečně to vypadá, že si zaslouží označení SAV, které má od výroby, ale tohle je fakt jiný rozměr. Není to zatím o tolik přitvrzené, ale je změna ve výrazné stabilitě, řízení, jistotě při zatáčení a hlavně jistotě při brždění.
na daily nafta je osazen eibach pro kit. Nevěřil bych, že to udělá tak komfortní jízdu, stabilitu, dřepění naftového motoru k silnici zmizelo. Ano ano, přeji mnoho km jak v bavlnce
157tis, dnes tedy. Auto znám od 2011 od cca 3tis.km Kupoval jsem ho ve 145tis. Majitel má Agresivní pot, takže jsem musel měnit Volant, řadičku, ručku a řidičuv tapec by si to tak yzasloužil