Napsali/řekli o FORDu
7 roků 6 měsíců zpět - 7 roků 6 měsíců zpět #5749
od Matasmondeo
Příspěvky:
338
Karma:
8
Přijato poděkování:
67
Pohlaví:
Muž
Narození:
22 lis 1950
Petr Maťas Tel: 605-423-463
Exit SAAB 96 V4
Fiat Panda
- SUPER SPECIALISTA
-
- Chudý důchodce postižený infekcí Mondeomoribundus.
Odpověděl Matasmondeo pro téma Napsali/řekli o FORDu
www.novinky.cz/auto/testy/449520-skvele-...ho-fordu-fiesta.html
Tady se podívejte na novou Fištu pro holky. Mně se líbí.
Tady se podívejte na novou Fištu pro holky. Mně se líbí.

Petr Maťas Tel: 605-423-463
Exit SAAB 96 V4
Fiat Panda
Poslední změna: 7 roků 6 měsíců zpět uživatelem Matasmondeo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
7 roků 6 měsíců zpět #5784
od Faust54
Příspěvky:
324
Karma:
5
Přijato poděkování:
84
Pohlaví:
Muž
Narození:
30 led 1988
Ford S-Max FL (3/2011) 2.0TDCI
Ford Fiesta ST180 RED (3/2015)
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf Cabrio Karmann GTI 8V (11/1993)
MINI ONE (10/2008)
Pokladník Klubu
- Administrator
-
- Fiesta ST180
Odpověděl Faust54 pro téma Napsali/řekli o FORDu
No, mě celkem odrazuje to auto. Zadní světla, přední mlhovky, tablet v interieru a 3 válce.
Ford S-Max FL (3/2011) 2.0TDCI
Ford Fiesta ST180 RED (3/2015)
BMW Z4 Roadster 2.2i R6 r.2004
VW Golf Cabrio Karmann GTI 8V (11/1993)
MINI ONE (10/2008)
Pokladník Klubu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
7 roků 5 měsíců zpět #5862
od STturnier200
Příspěvky:
424
Karma:
15
Přijato poděkování:
140
Pohlaví:
Muž
Narození:
12 kvě 1964
Mondeo ST200 kombi
Mondeo V6 2.5L Kombi
Superintendent Ford-Teamu
- Moderátor
-
- Mondeo ST200
Odpověděl STturnier200 pro téma Napsali/řekli o FORDu
Mondeo ST200 kombi
Mondeo V6 2.5L Kombi
Superintendent Ford-Teamu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
7 roků 5 měsíců zpět #5868
od MartinZ
Příspěvky:
32
Karma:
3
Přijato poděkování:
3
Pohlaví:
Muž
Narození:
11 říj 1974
- Začátečník
-
- Mustang V6 2007
Odpověděl MartinZ pro téma Napsali/řekli o FORDu
Tak to je moc smutná zpráva!


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
7 roků 4 měsíců zpět #5909
od Matasmondeo
Příspěvky:
338
Karma:
8
Přijato poděkování:
67
Pohlaví:
Muž
Narození:
22 lis 1950
Petr Maťas Tel: 605-423-463
Exit SAAB 96 V4
Fiat Panda
- SUPER SPECIALISTA
-
- Chudý důchodce postižený infekcí Mondeomoribundus.
Odpověděl Matasmondeo pro téma Napsali/řekli o FORDu
Bugatti Chiron to nemá jednoduché. Zákazníkům už sice dělá radost, ale ve zrychlení a následném brždění ho trumfnul Koenigsegg a maximálku mu sebral nějaký americký hejsek v otuněném Fordu GT. A teď možná přijde o své rekordy i oficiálně. Je tu totiž další z rodu Venomů.
A věřte, že John Hennessey - slavný tuner z Texasu, který si udělal jméno na tunění Viperů do absurdních hodnot v devadesátých letech - má na Bugatti docela pifku. Jeho první pokus, Venom GT vycházející tvarově z Lotusu Exige, ovšem se zcela jiným podvozkem a vnitřnostmi, dodnes drží neoficiální rekord v maximálce, když jel po ranveji 270 mil v hodině, tedy o fous rychleji než Veyron Super Sport. Bohužel jen jedním směrem, a tak to inspektoři z Guinnessovy knihy rekordů neuznali. Jenže co měl John dělat, když ho Volkswagen nepustí na svou superdlouhou rovinku na okruhu Ehra Lessien, aby s Veyronem či Chironem změřil síly. Navíc mu zástupci z knihy rekordů řekli, že na uznání rekordu potřebuje sériovou výrobu, na kterou Venom GT početně nikdy nedosáhnul. Hennessey to ale nevzdal, vrátil se k rýsovacímu prknu a po čtyřech letech přichází s modelem Venom F5, přičemž to F5 odkazuje k nejvyšší kategorii hurikánu. Ano, bude to pořádný fičák.
Doslova před pár dny jsme viděli, jak se Ford GT s 2700 koňmi pod kapotou vydal za hranici 290 mil v hodině - na pneumatikách, které pro takovou rychlost rozhodně nebyly certifikovány. Volkswagen se kasá tím, že pneu jsou jediným důvodem, proč Chiron nemůže využít naplno své možnosti. Hennessey si ovšem s Venomem F5 věří dokonce na zdolání hranice tří stovek mil v hodině, což v přepočtu vychází na cca 480 km/h. Musel kvůli tomu strávit hodně času v aerodynamickém tunelu, aby stlačil koeficient odporu vzduchu na 0,33. Teoreticky by mu tedy na zdolání mytické hranice mělo stačit 1600 koní, které tlačí hliníkový osmiválec o objemu 7,4 litru spou se dvěma obřími turby. Karbonové auto má pouhých 1360 kilogramů a zvládne akceleraci z nuly na 400 km/h POD dvacet sekund. Jen pro srovnání, Chironu to trvá 32 sekund a Ageře RS cca 27. A ano, mluvíme o zadokolce, kterou je možné naspecifikovat i s manuální převodovkou. Kola prý prokluzují až do nějakých 220 km/h.
Hennessey tvrdí, že gumy vydrží i bláznivých 480 km/h, protože jeho auto je mnohem lehčí. Mluvíme o Michelinkách Pilot Sport 2, přičemž tenhle kaskadérský kousek by asi nikdo v běžném provozu napodobovat neměl. Sami jsme zvědaví, jestli se povede Hennesseymu. Nějaký důkaz místo slibů totiž předvést musí, pokud chce všech 24 aut prodat s cenovkou 1,6 milionu dolarů. Zákazníky si Hennessey vybere osobně a první vůz bude připraven k odběru až v roce 2019. Na lámání rekordů má tedy tenhle texaský řízek poměrně dost času. Měl by si ale uvědomit, že konkurence nespí.
A věřte, že John Hennessey - slavný tuner z Texasu, který si udělal jméno na tunění Viperů do absurdních hodnot v devadesátých letech - má na Bugatti docela pifku. Jeho první pokus, Venom GT vycházející tvarově z Lotusu Exige, ovšem se zcela jiným podvozkem a vnitřnostmi, dodnes drží neoficiální rekord v maximálce, když jel po ranveji 270 mil v hodině, tedy o fous rychleji než Veyron Super Sport. Bohužel jen jedním směrem, a tak to inspektoři z Guinnessovy knihy rekordů neuznali. Jenže co měl John dělat, když ho Volkswagen nepustí na svou superdlouhou rovinku na okruhu Ehra Lessien, aby s Veyronem či Chironem změřil síly. Navíc mu zástupci z knihy rekordů řekli, že na uznání rekordu potřebuje sériovou výrobu, na kterou Venom GT početně nikdy nedosáhnul. Hennessey to ale nevzdal, vrátil se k rýsovacímu prknu a po čtyřech letech přichází s modelem Venom F5, přičemž to F5 odkazuje k nejvyšší kategorii hurikánu. Ano, bude to pořádný fičák.
Doslova před pár dny jsme viděli, jak se Ford GT s 2700 koňmi pod kapotou vydal za hranici 290 mil v hodině - na pneumatikách, které pro takovou rychlost rozhodně nebyly certifikovány. Volkswagen se kasá tím, že pneu jsou jediným důvodem, proč Chiron nemůže využít naplno své možnosti. Hennessey si ovšem s Venomem F5 věří dokonce na zdolání hranice tří stovek mil v hodině, což v přepočtu vychází na cca 480 km/h. Musel kvůli tomu strávit hodně času v aerodynamickém tunelu, aby stlačil koeficient odporu vzduchu na 0,33. Teoreticky by mu tedy na zdolání mytické hranice mělo stačit 1600 koní, které tlačí hliníkový osmiválec o objemu 7,4 litru spou se dvěma obřími turby. Karbonové auto má pouhých 1360 kilogramů a zvládne akceleraci z nuly na 400 km/h POD dvacet sekund. Jen pro srovnání, Chironu to trvá 32 sekund a Ageře RS cca 27. A ano, mluvíme o zadokolce, kterou je možné naspecifikovat i s manuální převodovkou. Kola prý prokluzují až do nějakých 220 km/h.
Hennessey tvrdí, že gumy vydrží i bláznivých 480 km/h, protože jeho auto je mnohem lehčí. Mluvíme o Michelinkách Pilot Sport 2, přičemž tenhle kaskadérský kousek by asi nikdo v běžném provozu napodobovat neměl. Sami jsme zvědaví, jestli se povede Hennesseymu. Nějaký důkaz místo slibů totiž předvést musí, pokud chce všech 24 aut prodat s cenovkou 1,6 milionu dolarů. Zákazníky si Hennessey vybere osobně a první vůz bude připraven k odběru až v roce 2019. Na lámání rekordů má tedy tenhle texaský řízek poměrně dost času. Měl by si ale uvědomit, že konkurence nespí.
Petr Maťas Tel: 605-423-463
Exit SAAB 96 V4
Fiat Panda
Poděkovali: Vaman
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
7 roků 3 měsíců zpět #5946
od Matasmondeo
Příspěvky:
338
Karma:
8
Přijato poděkování:
67
Pohlaví:
Muž
Narození:
22 lis 1950
Petr Maťas Tel: 605-423-463
Exit SAAB 96 V4
Fiat Panda
- SUPER SPECIALISTA
-
- Chudý důchodce postižený infekcí Mondeomoribundus.
Odpověděl Matasmondeo pro téma Napsali/řekli o FORDu
Zase jedno auto, které si asi nekoupím, ale moc bych ho chtěl. 
www.novinky.cz/auto/460618-shelby-mustan...-koni-rika-ford.html

www.novinky.cz/auto/460618-shelby-mustan...-koni-rika-ford.html
Petr Maťas Tel: 605-423-463
Exit SAAB 96 V4
Fiat Panda
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.