Zapojení multifunkčního autorádia
- VIP EXPERT
-
Po instalaci vše funguje, až na jednu drobnost. Po vypnutí zapalování a opětovném zapnutí si autorádio "nepamatuje" poslední nastavenou stanici a úroveň hlasitosti. Permanentní+ by ale mělo být OK, protože u hodin se nastavení nevynuluje.
Autorádio má kabelové výstupy ISO ke kterým jsem musel koupit redukce pro Ford daného ročníku. Když jdu po jednotlivých vodičích, tak kostra, permanentní+, zapalování+ jsou od původní svorkovnice Streetky ke svorkovnici autorádia propojenz korektně.
Z ISO konektoru čumí několik volných vodičů. Jeden z nich nedokážu identifikovat - na scháma je označen AMP.CONT a je na pozici 11 konektoru. Věděl by někdo, k čemu tento vodič slouží, případně v čem spočívá výše popsaný problém?
Ford Streetka
Ford KA (vyměněn se sousedem za žebřík)
Ford Sierra (už jen ve vzpomínkách)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Fuzzy
- Návštěvník
-

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Moderátor
-
- Gildemeister
Amp.cont - amplifier subwoofer connection
Jinak se měl podobný problém s Panasonicem a byla špatná interní paměť.
Vše vyřešila reklamace.
Snad sem pomohl. Gildi
Luboš napsal: Koupil jsem si multifunkční autorádio (Android 4.4.4, navigace, přehrávače všech možných médií, parkovací kamera, wi-fi, BT ...).
Po instalaci vše funguje, až na jednu drobnost. Po vypnutí zapalování a opětovném zapnutí si autorádio "nepamatuje" poslední nastavenou stanici a úroveň hlasitosti. Permanentní+ by ale mělo být OK, protože u hodin se nastavení nevynuluje.
Autorádio má kabelové výstupy ISO ke kterým jsem musel koupit redukce pro Ford daného ročníku. Když jdu po jednotlivých vodičích, tak kostra, permanentní+, zapalování+ jsou od původní svorkovnice Streetky ke svorkovnici autorádia propojenz korektně.
Z ISO konektoru čumí několik volných vodičů. Jeden z nich nedokážu identifikovat - na scháma je označen AMP.CONT a je na pozici 11 konektoru. Věděl by někdo, k čemu tento vodič slouží, případně v čem spočívá výše popsaný problém?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- VIP EXPERT
-
Tohle zkusit můžu, tomu krámu by to uškodit nemělo.Fuzzy napsal: Můj taťka mi vždycky říkal: Pokud ti rádio ztrácí paměť, musíš přehodit dva plusy mezi sebou a to červený a žlutý... Vždy to pomohlo
Ford Streetka
Ford KA (vyměněn se sousedem za žebřík)
Ford Sierra (už jen ve vzpomínkách)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- VIP EXPERT
-
Pokud by to bylo řešitelný pouze reklamací, tak se na to vyprdnu. Není to až zase takový problém, než abych absolvoval martýrium reklamace do čínskýho e-shopuGildemeister napsal: Tento plus by měl sloužit k připojení subwooferu.
Amp.cont - amplifier subwoofer connection
Jinak se měl podobný problém s Panasonicem a byla špatná interní paměť.
Vše vyřešila reklamace.
Snad sem pomohl. Gildi

Ještě k tomu, co psal Fuzzy. Permanentní+ mám na svorce označené na schémátku konektoru rádia jako "B+", od spínací skříňky je to na svorku "ACC". Je to tak OK?
Edit:
Asi mi víc vadí jiná věc, která možná ani tak nesouvisí s rádiem samotným, jako s obecnou vlastností moderních aut. Při startování se vypnou všechny "spotřebiče" a veškerý potenciál akumulátoru se "věnuje" startéru. To znamená, že se při startování rádio vypne, a pak znova startuje celý operační systém rádia. Vzhledem k parametrům procesoru a velikosti RAM to není až zase tak dlouhá doba, nicméně neexistuje na tohle nějaká finta, která by to vypínání rádia při startování auta eliminovala?
Ford Streetka
Ford KA (vyměněn se sousedem za žebřík)
Ford Sierra (už jen ve vzpomínkách)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Moderátor
-
- Gildemeister
Luboš napsal:
Pokud by to bylo řešitelný pouze reklamací, tak se na to vyprdnu. Není to až zase takový problém, než abych absolvoval martýrium reklamace do čínskýho e-shopuGildemeister napsal: Tento plus by měl sloužit k připojení subwooferu.
Amp.cont - amplifier subwoofer connection
Jinak se měl podobný problém s Panasonicem a byla špatná interní paměť.
Vše vyřešila reklamace.
Snad sem pomohl. Gildi. Předvolby stanic paměť zachovává, tak že jde jen o jeden klik na displej navíc po puštění rádia.
Ještě k tomu, co psal Fuzzy. Permanentní+ mám na svorce označené na schémátku konektoru rádia jako "B+", od spínací skříňky je to na svorku "ACC". Je to tak OK?
Edit:
Asi mi víc vadí jiná věc, která možná ani tak nesouvisí s rádiem samotným, jako s obecnou vlastností moderních aut. Při startování se vypnou všechny "spotřebiče" a veškerý potenciál akumulátoru se "věnuje" startéru. To znamená, že se při startování rádio vypne, a pak znova startuje celý operační systém rádia. Vzhledem k parametrům procesoru a velikosti RAM to není až zase tak dlouhá doba, nicméně neexistuje na tohle nějaká finta, která by to vypínání rádia při startování auta eliminovala?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.